fbpx

מהפכת הבריאות מגיעה לצבעי השיער!

בוא נדבר מחדש על צבעי שיער

צבע סינטטי לשיער הומצא בשנת 1907,בימים ההם לא הייתה מודעות להשפעות המזיקות של החומרים. 112 שנה אחרי, המדע כבר מדבר שפה אחרת כשיותר ויותר מחקרים חושפים קשר בין הכימיקלים בצבע לשיער ובין סוגים שונים של סרטן השד.
וגם אם לא נלך למקרי הקיצון, נדירה האישה שלא צבעה את השיער וחוותה צריבה בעיניים מריח חריף של אמוניה או תופעות לוואי שונות אחרי או בעת הצביעה: כגון עור קרקפת אדום או מגורה ועד שיער פגום, חסר ברק שנוטה להישבר בקלות.

הגיע הזמן להיפרד מצבעי השיער המסורתיים

היום בעולם עיצוב השיער, גוברת והולכת המודעות להשפעות השליליות של צבעי השיער המסורתיים. כל צבעי השיער המוכרים בשוק מורכבים משלל חומרים כימיים (כגון נגזרי נפט וכמויות אמוניה גדולה) וכולם, גם הבטוחים יותר לשימוש, מזיקים לנשים המשתמשות בהן, פוגעים בבריאות השיערה, מחלישים אותה ואף נוטים לדהות מהר באופן יחסי

העולם מגלה את צבעי השיער הטבעיים

החיפוש אחר אלטרנטיבות בריאות ובטוחות יותר, הביא את מדעני חברת פיור אדנטיטי בגרמניה
לפיתוח חדשני של צבעי שיער טבעיים המגיעים עם שפע של יתרונות שקשה להתעלם מהם:

  • מבטיחים כיסוי אחיד ומושלם לשיער לבן
  • עמידים יותר בהשוואה למקור ואינם דוהים (PPD-בטוחים לעור רגיש במיוחד (ללא
  • מחזקים ושומרים על עמידות השיערה.
  • מעשירים את השיערה בלחות ואינם מייבשים
  • מגנים על השיערה ודואגים לברק יוצא דופן
  • אינם מגרדים בקרקפת ומעקצצים במהלך ולאחר השימוש
  • לא נוסו על בע"ח ולכן מתאימים לטבעוניים.
  • מכילים שיבולת שועל, קרטין ומינרלים המסייעים לבריאות ולברק השיערה.

יש צבעים טבעיים ויש "צבעים טבעיים"

כמו בכל שוק תחרותי, גם כאן מרגע שהשוק גילה את פוטנציאל הרווח בצבעים הטבעיים ונוצר ביקוש גדול לנושא, החלה הסתערות של יצרנים במהירות שיא לפיתוח מוצרים דומים. אך פיתוחים מהירים באיכויות שונות תוך ניסיון לייצר במינימום הוצאות כדי למקסם את הרווח, הוביל להצפה של השוק במוצרים שלא עומדים בהבטחה. כך שלצרכנית הטיפוסית קל ליפול במלכודת המחיר הזול ולרכוש מוצר ביתי שאינו עומד בסטנדרטים הנדרשים ובמקום לספק את ההבטחה: מעקצץ, מגרד, מחליש את השיערה, גורם לאיבוד הברק ובסוף גם דוהה במהירות כמעט כמו צבעי השיער המסורתיים.

פיור אדנטיטי. פיור תוצאות.

צבעי השיער הטבעיים של פיור אדנטיטי
נחשבים לא בכדי למובילים בעולם כיום:

  • מהיצרנים הראשונים בעולם לפתח צבעי שיער טבעיים,
  • פותחו במעבדות החברה המתקדמות בגרמניה
  • בשימוש כל מעצבי השיער המובילים בישראל
  • מחזיקים לאורך זמן ואינו מובילים לדהייה מהירה כמו בצבע רגיל.
  • דואגים להזנת השיער כך שהוא אינו מתייבש לאחר הצביעה
  • שומרים על ברק השיערה, כך שהשיער מבריק באופן יוצא דופן
  • מבטיחים שיער בריא, חזק וגמיש בעל מראה טבעי לאורך זמן
    הודות להעשרה בחומרים הטובים ביותר כגון חימר, קרטין שיבולת שועל ועוד

אז בפעם הבאה כשאת מחפשת לצבוע את שיערך
במקום להתפשר, דרשי ממעצב השיער שלך רק צבע לשיער טבעי של פיור אדנטטי, כדי שתיהני מצביעה ללא עקצוצים ומשיער שנותר בריא, חזק ומלא ברק, וצבע שנשאר איתך לאורך זמן, למחמאות שלא נגמרות.

בקשי ממעצב השיער שלך לצבוע את שערך עם צבע PURE IDENTITY הבריא בישראל וקבלי הטבה בלעדית:

גשי לאחת המספרות המשתתפות במבצע, צבעי את שיערך בצבע פיור אידנטיטי

וקבלי במתנה טיפול מיוחד של label.m המאריך את חיי הצבע ומגן עליו בטכנולוגיית AC COLOUR COMPLEX  החדשנית.

צבע שיער הבריא ביותר בישראל

כבר הרבה זמן שאני מחפשת צבע שיער שישמור לי על השיער. נמאס לי לשבת שעות במספרה עם צבע שיער שורף על הראש ואחרי שהסבל נגמר השיער יהיה צבוע יפה אבל השיער ירגיש מחוספס ושביר ולא ייראה במיטבו. ואם זה לא מספיק, אז כעבור זמן ממש קצר, שורשי השיער הלבן יופיעו שוב.

כבר כמעט התחלתי לחשוב שאין צבע שיער שגם שומר על השיער כי יש בו מרכיבים מהטבע כמו שאני אוהבת וגם יתגבר על השיער הלבן שלי, אבל אז חברה אמרה לי שאני חייבת לנסות את פיור איידנטיטי והסכמתי.

איזה מזל שהקשבתי לה! סוף סוף צבע שיער שלא רק מזיק לשיער אלא גם מזין אותו בשורה ארוכה של מרכיבים ייחודיים היישר מהטבע. איך לא חשבו על זה קודם? אז ישבתי למעצב השיער המעולה שלי על הראש, וחקרתי מה יש בצבע השיער הזה שהופך אותו להתמכרות החדשה שלי ולמה כדאי גם לכן להכיר אותו וחזרתי עם כל התשובות. מוכנות?

עשיר במרכיבים מהטבע

תמצית במבוק: שממריצה ומחזקת את מבנה השערה. הצמח הטרופי הוא קוקטייל אמיתי של יופי המכיל ברזל, סידן, וסיליקון  שהשילוב ביניהם מחזק את מבנה השערה ומעודד את צמיחת השיער החדש והבריא.

שמן מקדמיה: מכיל אוסף של ויטמינים נהדרים ומינרלים משובחים שעוזרים לשיער להיות בריא ומלא הזנה וביניהם סידן, מגנזיום, זרחן, אשלגן שמוסיפים לשיער המון לחות וברק, הופכים אותו לרך כמו משי וגם עוזרים למנוע גירויים ועקצוצים בקרקפת.

תמצית זרעי שיבולת שועל: שידוע כמרפא פצעים ונוגד דלקת ובזכותה השיער לא יעקצץ או יגרד כשהצבע מונח עליו. ויותר מזה: בזכות התמצית הזאת צבע השיער מטפל לא רק במרקם השיער אלא גם שומר על הקרקפת ומגן עליה מפני כוויות, שמש וגירויים.

פנטנול: המרכיב הפעיל של הקרטין מחזיר נוזלים לשיער והופך את השיער הדהוי למלא חיים, גמיש וחזק. הפנטנול חודר לעומק השיער ומרכך שכבות שנסדקו, נשחקו והתקלפו. ה ובנוסף, מסייעת בהחדרת הפיגמנטים של הצביע אל תוך השיער מה שגורם לו לקבל צבע יפהפה לצד וגמישות.

חימר מרפא: החימר הוא מרכיב פיזיקלי מהפכני שיש לו אפקט ריפוי מזורז. איך הוא עושה את זה? הוא פשוט מאיץ את כל החומרים המינרלים ובכך מחדיר טוב יותר את הפיגמנטים בצבע לעומק השכבות הפנימיות של השיער. התוצאה היא שהצבע נשאר עמיד ליותר זמן והברק היפה שאיתו את יוצא מהמספרה נשאר ונשאר!

קולגן: בשיער יש לנו קולגן טבעי שהולך ומתמעט עם הגיל, בצבע הזה יש קולגן ש"נועל" את פיגמנט הצבע בשיער ובכך מעניק לו ברק, גמישות וחוזק. הקולגן שאחראי גם לעור החלק ונטול הקמטים עושה לשיער את אותו האפקט כשבניגוד לצבעים רגילים שאחרי השימוש בהם השיער הופך לפעמים למחוספס ולא נעים למגע – כך אין את התחושה הלא נעימה כשמורחים את הצבע כי הקולגן פשוט מונע אותה.

ביי ביי שיער לבן

בזמן שצבעים אחרים מבטיחים – הצבע הזה פשוט מקיים. כיסוי אופטימלי של כל שערה ושערה לבנה, בצורה הכי מדויקת שאפשר והתוצאה מחזיקה מעמד היטב לאורך זמן.

לא צריך לרוץ למספרה כל שבועיים, או לפחות לרצות לרוץ כי כמה ימים אחרי הביקור במספרה, מופיעות עוד ועוד שערות לבנות במסגרת השיער.

וגם הצבע כל כך אינטנסיבי שאין פספוסים, השיער כולו מכוסה והצבע אחיד ויפה, בדיוק כמו שחלמתי תמיד.

ניחוח מדהים!

תמיד סבלתי מהריח החריף של הצבע לשיער והניחוח של הצבע הזה פשוט לא ייאמן. החברה שלי קוראת לזה "ניחוח ירוק" כי הריח באמת מזכיר בושם עדין בריח ליים, דשא ומלפפון. אני פשוט נהניתי מכל רגע שבו לא הרחתי את הריח המוכר והשנוא של הצבעים מהדור הישן שרק גרמו לי לספור את הזמן לאחור עד החפיפה שלהם. אגב, גם קרם החמצן וגם השפופרות מכילים את אותו ניחוח משגע.

כל אחת והצבע שלה

הצבע מגיע ב- 21 גוונים, קשת רחבה של צבעים משגעים שבשילוב של שני גוונים או יותר מהם אפשר ליצור צבע ייחודי שיהיה רק שלך, שישקף את הזהות האישית שלך. אז מה את רוצה להיות היום? רק תבחרי – ומעצב השיער שלך יעזור לך להגיע לזה.

מי מפחד מאמוניה?

לפני שהכרתי את פיור איידנטיטי חיפשתי צבע אורגני אבל אז גיליתי שאין באמת דבר כזה. כל השנים הפחידו אותנו מאמוניה אבל נחשו מה? התחליף של האמוניה, חומר שנקרא הינו MEA אינו יעיל בהחדרת פיגמנט הצבע לעומק השיער. האמוניה, כמרכיב בסיסי, יעילה מאוד בניפוח השערה ובפתיחת הקוטיקולה, תכונות שמאפשרות לצבע השיער לחדור לקורטקס השערה ביעילות גדולה יותר. לצערה של האמוניה יש לה יחסי ציבור גרועים כי ביסודה האמוניה אינה מזיקה לשיער.

ולמה אני מספרת לכן את זה? כי בפיור איידנטיטי יש אמוניה אבל בכמות מזערית ממש, פחות מ-2 אחוז. זה נתון מדהים כי הכמות הקטנטנה הזאת מספיקה לייצר צבע מהמם ולהשאיר את השיער בריא בדרך בטוחה מאוד.

אז מה היה לנו?

  • צבע מהמם שנשאר לאורך זמן.
  • השיער מבריק ומטופח, נראה ומרגיש בריא.
  • פיגמנטים מתפתחים המתקבעים בשיער לאורך זמן ובכך שומרים עליו ועל הצבע יפה, אחיד וזוהר.

בקשי ממעצב השיער שלך לצבוע את שערך עם צבע PURE IDENTITY הבריא בישראל וקבלי הטבה בלעדית:

טיפול אמפולה משקם שיער של label.m שיעניק לשערך מראה בריא ומבריק, תחושת משי נעימה ושמירה על הצבע לאורך זמן.

PURE IDENTITY
© 2024 לי השקעות בע"מ